Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2012 20:18 - Един въпрос - хиляди отговори !
Автор: rumero Категория: Лични дневници   
Прочетен: 616 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 01.07.2012 20:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Събуждам се.Чисто гол съм насред дива гора.
Слънцето пече силно и само сянката в гората ме спасява...Умирам от глад...жаден съм...
 Знам ,че мога да убивам ,за да се нахраня и го правя без да се замислям.Някак си механически захлупвам с ръце неголяма риба в малко вирче.След половин час се чуствам съвсем сит .Водата от малкото поточе утоли жаждата ми.Да,това е ...
     Аз мога да разполагам както си искам с живота на животните в гората.Мога да убивам,зная да утоля жаждата си...Значи,знам да оцелявам !
   Аз съм ЧОВЕК и съм роден ,за да оцелея !И аз го правя.
Аз го мога!
     Но,излизам от дебелата сянка на гората...Вървя и вървя...Минават часове...Слънцето все така безмилостно пече...Гладен съм,но по-лошото е ,че съм ужасно жaден....Искам да пия вода....Мога да изпия цяла река...Мога да изям всичката риба на света...НО...Аз се намирам насред горещата пустиня...Аз не мога да намеря риба ,за да се нахраня...Аз не мога да се напия с  водата
от горското ручейче...АЗ НЕ РАЗПОЛАГАМ СЪС СЕБЕ СИ В ТОЗИ МОМЕНТ !
    НЯКОЙ  РАЗПОЛАГА С МЕН ТОЧНО СЕГА ! И АЗ НЕ СЪМ В СЪСТОЯНИЕ ДА ПРОМЕНЯ ТОВА!
   НЯКОЙ МОЖЕ ДА МЕ ОСТАВИ ДА УМРА В ТАЗИ ПУСТИНЯ.
   НЯКОЙ МОЖЕ ДА МЕ СПАСИ В ТАЗИ ПУСТИНЯ.

         Знaчи: Аз мога и знам да оцелявам само,когато съм по-силния ! Но,Аз не знам и не умея да оцелявам ,когато съм толкова слаб и незнаещ !
   Аз мога да оцелявам ,убивайки животни и пиейки вода от планинското поточе.Мога да оцелявам,защото знам,че мога да влиaя на живота на животните ...
   Но...Аз не мога да направя нищо,когато не умея ,не зная и не мога ... !
          ВЪПРОСА :

   КОЙ Е ТОЗИ ,КОЙТО РАЗПОЛАГА С НАШИЯ ЖИВОТ ? 
   КОЙ Е ТОЗИ,КОЙТО МОЖЕ ДА НИ ДАДЕ ХРАНА И ВОДА В ПУСТИНЯТА ?
  КОЙ Е ТОЗИ,КОЙТО ИМА ВЛАСТ НАД ТОВА ,КОЕТО НИЕ НЕ УМЕЕМ И НЕ МОЖЕМ?
                                          ...
                                         
                                          Rumen RUMERO

                                   / Идея на Paco Chavez /

                                        



Тагове:   оцелявам,   пустиня,   убивам,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. plushok - Философията на отговорите.
01.07.2012 20:43
1. Ако някой можеше да ти отговори на въпросите, то той би бил Бог (или нещо отъждествявано с това понятие).

2. Това е самият задаващ въпросите: всеки сам разполага с живота си, всеки сам се учи да се храни и всеки сам има власт, над това което умее или се учи ако не го умее.
"Аз не мога да направя нищо,когато не умея ,не зная и не мога .....". Да, но можеш да се научиш на това.
Успех!:)
цитирай
2. rumero - plushok - Философията на отговорите.
01.07.2012 20:53
Аз зная..Аз мога и умея ! Научих се оtдавна на много от това...Но ...Аз не мога да заповядам на бурята да спре,защото ми се ходи на ресторант.Аз не мога ,не умея и не зная да спра тази буря ,този проливен дъжд! Знaчи...нямам власт над това и колкото и да се опитвам да се науча ,няма да постигна нищо ...
Ето,това е въпроса : КОЙ разполага с мен ?!
Благодаря за кoментара ти Plushok.
цитирай
3. mileidi46 - :)))
03.07.2012 00:18
Skoro 6te razberem,zemlqko..:))
Pozdravi!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumero
Категория: Видео
Прочетен: 251984
Постинги: 104
Коментари: 473
Гласове: 5786
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930