Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2014 12:35 - Ще те позная измежду хиляди...
Автор: rumero Категория: Музика   
Прочетен: 243 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2014 13:13



                       
Ще те позная


    
  Дали трябваше такава да се родиш,
      ти красива жено,немирна реко.
      Кой сега те пази,откраднато цвете,
      в дома на тъгата,някаде далече.


     И когато завържат очите ми,
     ще те позная измежду хиляди жени.
     Защото никоя на теб не прилича,
     Слънце мое,Слънце мое...Щастие изгубено.


    Замина при някого,когото не познаваш,
    а казваше,щастлива си до мен.
    Грее ли те любовта на другия човек,
    имаш ли още усмивката на влюбена жена.


    И когато завържат очите ми,
    ще те позная измежду хиляди жени.
    Защото никоя на теб не прилича,
    Слънце мое,Слънце мое...Щастие изгубено.


    Тайно се надявам,отнякъде ще дойдеш.
    Годините отминават,а теб те няма.
    Ако някога дойдеш ти ,свободно намини.
    За теб вратата ми е винаги отворена.


   
И когато завържат очите ми,
    ще те позная измежду хиляди жени.
    Защото никоя на теб не прилича,
    Слънце мое,Слънце мое...Щастие изгубено.

      Ще те позная измежду хиляди жени...


                                                             Sh. Shaulich
                                                       Превод: RUMERO

   Песента тук :

.........
www.youtube.com/watch
.........


  

  


Тагове:   жена,   красива,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumero
Категория: Видео
Прочетен: 251492
Постинги: 104
Коментари: 473
Гласове: 5786
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930