Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2018 23:07 - статизъм!!!!!?
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 2828 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                      image

  Не плащайте на пазачите да ви пазят

„Аз съм свободен, защото знам, че само аз съм морално отговорен за всичко, което правя. Свободен съм, независимо какви правила ме заобикалят. Ако ги намеря за допустими, ги допускам. Ако ги намеря за твърде досадни, не ги зачитам. Свободен съм, защото знам, че само аз съм морално отговорен за всичко, което правя.“ — Робърт Хайнлайн.

„Ако искате да контролирате роби, трябва да имате всевъзможни пазачи. Най-евтиният начин да се сдобиете с пазачи е робите да плащат данъци за финансирането на собствените си пазачи. За да заблудите робите, кажете им, че не са роби и че имат Свобода. Кажете им още, че се нуждаят от Право и Ред, които да ги пазят от лошите роби. След това ги накарайте да изберат държавните властници. Дайте им свободата да гласуват и те ще гласуват за пазачите си и ще им плащат заплатите. Така те ще повярват, че са свободни личности. Подир това ги пратете да изкарват пари, които да броят и харчат — те ще са твърде заети да забележат робството, в което се намират.“ — Александър Уорбъкс

 

„Твърде много от животинското покварява цивилизования човек, а твърде много цивилизация води до болни животни.“ — Юнг

Не бъдете бесни животни. И не се покварявайте, за да не изгубите човечността си.

Държавните социални договори, с които не сме съгласни, не струват и хартията, на която са отпечатани. Единствените социални договори, които важат в крайна сметка, са тези, в които господстват вселенските закони: златното правило и принципа за неагресивност. Прави на другите това, което би искал да правят на теб, и не бъди агресивен идиот. Това е.

Лесно, нали? Не.

Идва статизмът и прецаква всичко. Както прозорливо е казал Ницше:

„Държавата е името на най-студеното сред всички студени чудовища. То лъже студено; и тази лъжа се проточва от устата му: Аз, държавата, съм народа.“
 

Държавата не е народът. Че тя е олицетворение на народа, е илюзия. Народът се състои от индивиди. Индивидуалността се основава върху свободата. Затова един свободен индивид не трябва да толерира разюзданата тирания на държавата, която иска да превърне свободната индивидуалност в законна колективност.

Научаването как да отбранявате себе си, близките си и собствеността си е най-добрият начин да избегнете превръщането ви в роби и да поддържате свободата си. Също добър начин е да се научим да се борим, без да се бием. Единствената причина да го поставям на второ място е, че все пак ще се наложи да се отбраняваме в случаите, когато не върши работа.

Съчетайте свободата с любещо отношение, състрадателна толерантност и всеобщо опрощение, като избягвате жестокостта, насилието и ограничаването на чуждата свобода. Но, ако другите опитват да бъдат агресивни или да ви лишат от свободата ви, по-напред практикувайте изкуството на борбата без бой, а ако не се получи, в краен случай практикувайте самоотбрана.

Не овластявайте други хора, а стъпете на краката си

„Ако гласувате, нямате право да се оплаквате.“ — Джордж Карлин


със съкр...

image

 




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - блога умря, да живее ..жорката..
13.11.2018 23:43

махам се... срам ме е да гледам..
картинки и снимки на бг мъжове нА по 100 кила и отгоре..
и импотентни .. нефелни пенсионерски пируети..
туй то, представителна извадка..на бг постмодерното о-во на 21 Век..
и още ..една черна блогова, 100г зараза..
ДгД...калпазани, а кой ще направи Революцията..
в калната ви, опозорена....Родина..
цитирай
2. codetroina - ...ко става на Барикадата, бе Гош? стига с тезз маймунски кретении/ като циганче пред майка си
13.11.2018 23:46
Лесно, нали? Не.

Идва статизмът и прецаква всичко. Както прозорливо е казал Ницше:

„Държавата е името на най-студеното сред всички студени чудовища. То лъже студено; и тази лъжа се проточва от устата му: Аз, държавата, съм народа.“


Държавата не е народът. Че тя е олицетворение на народа, е илюзия. Народът се състои от индивиди.
цитирай
3. troina - Гошо, ти..задмина и Веселудка..
13.11.2018 23:52
откак си купи Смартфон..и стана миллионер...
не моем те стигна..
и на Жиип те качиха и..Турция видя, и Греция..въздушна Венеция..
та , чак..ниската Земя...
ола ла ла...
цитирай
4. ednalady - ой ее,ето Я на джорето булката, тя в др.стая, пишат си..в блога..
14.11.2018 00:19
4. hellena - Красиво!
13.11 23:04
Вярвам, че сте изкарали приятно. Поздрави на всички хубави хора около теб, Жорж.
цитирай
5. codetroina - я да се похваля и аз тук, че нема кой друг..
14.11.2018 09:51


09:49 - !!!!? добро утро....Ванката Симеонов..
ванка..стига с тозз публичен..сърбель..
кой те пита ,или се питаш сам, малко достойнство, м?
бай дъ уей, аз изучавах английски 6 мес в ЦУРК-а,
където е Школа за Усъвършенстване на ръководни кадри в турзима..
моят курс беше английски език и за старши администратори в хотел..
по това време бях бременна с първия ми син/ на 25г. и през Зимата учехме допълнително, квалификация..така ли беше ?
имах Диплома от ИМТ -ХР, с немски и русски език..
ее, що се смееш тогава на ЦИРК-а..
м-у другото аз съм галено дете и на двете Системи, преди и след Преврата 1989....
Въпрос на Л.качества и добър шанс..
а, когато бях бременна с втория ми син,
вече учех вечерно МИО във ВИНС, и работех в 2 те семейни фирми..
ти, какво си въобразяваш, че съм санитарка,
или слугиня, като се шегувам тук по 8 ч
с такива пъпеши..като теб ,и подобни...
Благодаря, и аз се презентирах покрай теб..

Коментарът чака одобрение
Постинг: Диплома, диплома!
Автор на постинга: leonleonovpom2
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 425892
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031