Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2014 03:06 - Служа на украинския народ.
Автор: rumero Категория: Политика   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 05.08.2014 04:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Пленен украински сержант с трогателна изповед !
   Вижте видеото:

..........
image

    - Защо дойдохте ?
   - Аз дойдох за участие в антитерористична операция.
   - Кого очаквахте да видите тук ?
   - Очаквах да видя терористи.
   - Какви терористи ?
   - Сега и аз не зная.Точно тези хора ме спасиха от куршумите.
   - Казвали са ви,че тук има чеченци и руснаци ?
   - Всъщност,тук видях обикновени работници и селяни,които
     защитават земята си от Правителството в Киев,което се
     отказа от своите ранени войници !
     Имам телефон и досега никой от командването на армията
     не ме е потърсил !

   - Вие осъзнавате ли,че тук върви гражданска война ?
   - Осъзнах,че тук се перат пари от Правителството в Киев !
     СТРЕЛЯМЕ ПО МИРНИ ЖИТЕЛИ !

   - Как попаднахте в плен ?
   - Пристигнахме да охраняваме пътен пункт.Обстрелваха ни
     със снаряди и получихме заповед да се изнесем.Тогава
     попаднахме на засада.Взривът ме изхвърли извън
     танка.Спасиха ме точно тези работници и селяни,наречени
     " терористи ",макар че аз никога не бих ги нарекъл така !
     Страхувам се да се прибера у дома.Не зная какво може да
     ми се случи.
     Мен ще ме обявят за предател,макар че не съм.Войници на
     Украйна,прочетете добре текста "СЛУЖА НА УКРАИНСКИЯ
     НАРОД
", защото вие служите на киевските плъхове,които
     използват войната,за да трупат печалби !

   - Искате ли да пожелаете нещо на съотечествениците си ?
  
- Войници,послушайте ме.Това не е нашата война ! Това е
     война,която развързаха политиците.Затова бягайте от
     тук,защото хората се борят за собствената си земя
!

..........


 Превод : Rumero VS


Тагове:   политика,   Украйна,   войници,


Гласувай:
16



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumero
Категория: Видео
Прочетен: 250446
Постинги: 104
Коментари: 473
Гласове: 5786
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930